Friday 27 April 2012

saya memang dilahirkan untuk menjaga hati kawan :-)



K A M I S A H A B A T !



bismillah ^^



haa.. Tajuk at atas tuu, Yup ! Memang KENYATAAN !


Kawan yang " TERBAIK " adalah kawan yang sentiasa mengharapkan kita untuk MENJAGA HATI dia, sedangkan dia tak pernah nak jaga hati kita, bukan tak pernah laa. Tapi " JARANG - JARANG ". Dia kutuk kita boleh, kita rilek.. Kalau terasa pun, simpan dalam hati je..


Tapi...


Kalau kita kutuk dia.. Mulalah nak merajuk tak tentu pasal. Update status kat FACEBOOK cakap pasal kita kutuk dia. Mulalah nak kecoh sana sini. Macam nii lah kawan lah, apa lah. Pergi canang sana sini yang kita nii suka kutuk belakang lah, apa lah.. * hmmm..


Last-last kita yang mengalah, kita yang mintak maaf..  :'(


Nak buat macamana kan? Agaknya kita nii memang dilahirkan untuk menjaga hati kawan, Walaupun kawan-kawan tidak dilahirkan untuk menjaga hati kita :-)


Apa boleh buat? Nasib badan.. redho jelah (^_^)


Apa-apa punn, Tolong jangan hampakan saya kawan ! Sebab saya sayangggggs kawan saya ! muaahh ^^



p/s ; Susahnya menjaga hati kawan itu, Lagi susah dari menjaga hati keluarga. fikirfikirkan ^^




LOVE FRIEND COZ OF ALLAH ^_^





UHIBBUKI FILLAH :-)




* Kalau saya ada salah silap, maafkan saya ye kawan :-)

5 comments:

  1. kite pun jage ati kwn ape. sentiase =). great entry btw .

    ReplyDelete
  2. bagos sesangat haha ~tangan di dada ,mata ke ats ..
    lol hahha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete