Saturday 18 May 2013

Alhamdulillah ya Allah..:")










Bismillahirrahmaanirrahim..
Indahnya Berniqab...^^

Ya ukhti.. Tahu tak?
Dulu setiap kali aku melihat wajahmu berniqab,
Aku rasa nak pengsan!
Ingin sahaja aku menegurmu,
Memeluk kamu sekuatnya,
Dan berbisik padamu,
"Aku sungguh cemburu padamu.."

Kini.. Aku sebahagian dari kamu,
Satu hal yang tak mungkin aku lupa seumur hidupku,
Tatkala pertama kalinya,
Purdah itu menyentuh wajahku..
Aduuhhh...
Sungguh indah perasaan itu..
Manisnya tak terluah di bibir..
Entah kenapa..
Suatu perasaan yang sangat sayu dan pilu,
Menerkam di jiwa..
Suatu perasaan aneh menjerut dan menikam kalbu ku..
Aku ingin menjerit!!
Mengkhabarkan pada seisi dunia.

AKU BAHAGIA!!
Wahai dunia!!!
Dengar tak.....??!!!!
AKU BAHAGIA..!!
Mataku berkaca kaca menahan sebak..
Aku menangis!!
Air mata kebahagiaan deras tumpah ke pipi :'')

YA ALLAH!!
"Manis nyaaa perasaan ini..!!
"Lazat nyaaa perasaan ini..!!
Sehingga ke hari ini,
Setiap kali aku melihat kamu,
Tertutup indah tudung di wajahmu,
Aku tersenyum sendiri,
Sambil mengucapkan satu kata..
"ALHAMDULILLAH.. SYUKRAN YA ALLAH "
"Aku sedang merasai kelazatan NIKMAT nyaaa.."

p/s : Alhamdulillah.. Aku berpurdah kerana dikurniakan hidayah Allah, bukan ikut sapa2 atau bukan kerana fesyen semata.

peace ^^Y

No comments:

Post a Comment